.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد. سالار عقیلی در فدراسیون گلف پست گرفت!
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.(ادامه)
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است. آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است.(ادامه)
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد. اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد.(ادامه)
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

رزما لیست جدید منتشر کرد! + فهرست اسامی
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. (ادامه)
شمال نیوز : بخش زیادی از جامعه پرستاری ناراضی است و به ستوه آمده است. این پرستار نارضایتی خود را چطور اعلام کند؟ این موضوع در طول سال‌های گذشته بارها به مدیران و مسئولان اعلام شده اما نتیجه‌ای نداشته است. استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران؛ جامعه پرستاری ناراضی است و به ستوه آمده
شمال نیوز : بخش زیادی از جامعه پرستاری ناراضی است و به ستوه آمده است. این پرستار نارضایتی خود را چطور اعلام کند؟ این موضوع در طول سال‌های گذشته بارها به مدیران و مسئولان اعلام شده اما نتیجه‌ای نداشته است.(ادامه)
رسانه‌های عراقی از وقوع انفجار در پایگاه نظامی «کالسو» در شمال استان بابل خبر دادند. انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
رسانه‌های عراقی از وقوع انفجار در پایگاه نظامی «کالسو» در شمال استان بابل خبر دادند.(ادامه)
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت. گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد. دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
عکس / حضور دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و و نایب‌رئیس الحشدالشعبی در راهپیمایی روز قدسِ
(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند. اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است. روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.(ادامه)
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد.  گوترش در رفح: مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه توهین به اخلاق است
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد. (ادامه)
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد. آمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به ۱۱۵ نفر رسید
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد.(ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
اطرافیان کروبی به ویژه یکی از فرزندانش با نوشتن یک بیانیه جعلی سعی داشت تا مانع از رای دادن مهدی کروبی در انتخابات گردد. کروبی رای می‌دهد/ با صندوق رأی قهر نمی‌کنم
اطرافیان کروبی به ویژه یکی از فرزندانش با نوشتن یک بیانیه جعلی سعی داشت تا مانع از رای دادن مهدی کروبی در انتخابات گردد.(ادامه)
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد. لیست ائتلاف «امناء» هم منتشر شد/ سرلیست؛ رسایی
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
پنج دختر و پسر دانشجو که در یک خانه دور هم جمع شده بودند قربانی توهم قارچ‌های مخدر شدند. درپارتی مرگ دانشجویان چه گذشت؟!
پنج دختر و پسر دانشجو که در یک خانه دور هم جمع شده بودند قربانی توهم قارچ‌های مخدر شدند.(ادامه)
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است. از کار افتادن کامل کارخانه بزرگ رژیم صهیونیستی در حمله حزب الله
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.